close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • AKTUALNOŚCI

  • 10 listopada 2017

    Grupa Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej (KRD-IG) po raz pierwszy z wizytą w Hanoi

    Kilkunastu przedsiębiorców i ekspertów sektora drobiowego przeprowadziło udaną akcję promocyjną pod hasłem „Europejski drób, w jakości siła”. Z pomocą i udziałem Ambasady zorganizowane zostało specjalistyczne seminarium i prezentacja przyrządzania polskich specjałów, której dokonał znany szef kuchni, pan Artur Moroz. Odbyły się też sesje spotkań biznesowych i wizyty u potencjalnych partnerów. Grupa przebywała w Hanoi od 6 do 11 listopada 2017 r.

     

    KRD-IG realizuje 3-letni program promocji polskiego drobiu za granicą. Program obejmuje udział w targach, seminariach, jak i organizację indywidualnych spotkań dla przedsiębiorców. Grupa KRD-IG prezentowała się już w mieście Ho Chi Minh w 2016 i 2017 r. Wietnam został wybrany jako jeden z trzech najbardziej perspektywicznych rynków na świecie dla polskiej branży drobiowej.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: